ח"כ פינדרוס: "אם הציבור יצביע ברגליים רפורמת הרס הכשרות תימחק"

אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס: "אם הציבור יצביע ברגליים רפורמת הרס הכשרות תימחק"

ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי שנת 2022 היא שעת מבחן לציבור החרדי, הדתי והמסורתי בישראל אל מול רפורמת הרס הכשרות, "אם הציבור לא יכנס לחנויות שמקבלות כשרות מרב שאינו רב העיר המקומית, הרפורמה תימחק והתאגידים לא יכנסו לשוק הכשרות"

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם כניסת השלב הראשון של הרפורמה להרס הכשרות, אומר היום (ראשון) ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והסביר כיצד הציבור יכול לקבור את הרפורמה המסוכנת, "אם הציבור יצביע ברגליים, ולא יכנס לחנות שההכשר לא תהיה של רב העיר, לדעת שלא נכנסים לחנות כזו, גם החרדים וגם המסורתיים".

פינדרוסס הבהיר כי "שנת 22 זו שנת מבחן. אם הציבור יצביע ברגליים התאגידים לא יכנסו והרפורמה תקבר. זו שנת מבחן".

פינדרוס הוסיף וקרא לציבור, "להיכנס ולשאול האם רבנות פתח תקווה נתנה את ההכשר או רבנות ראש העין? אם רב בראש העין לא ייתן הכשר בפתח תקוה זה לא יקרה. בירושלים אף אחד לא יכנס לחנות שלא ינתן הכשר מגוף שאינו רבנות ירושלים. צריך לדבר לכל הציבור ולצאת לעם שבשדות. ולרבנים המקומיים ורבני השכונות צריכים לדבר ויש להם המון השפעה. העם שבשדות לא שונא דת הפוך. אם הציבור יצביע ברגליים הרפורמה לא תצא אל הפועל".

על רפורמת הגיור אמר פינדרוס, "בסיפור של הגיור יש שני חלקים, א. יש יהדות ויש אזרחות, שום דבר לא יוכל לשנות את ההלכה. אם לא יהיו רבנים מתוך יראי ה' שלא ישתפו פעולה עם הדבר הזה לא נגיע לחקיקה כזו. בחוק הכשרות זה היה יותר מורכב כי זה היה חלק מחוק ההסדרים".



0 תגובות